Escrits de Pere Cantallops

Soc en Pere Cantallops des de molt jove m'he sentit profundament atret per la pràctica artística, en especial per la performance que jo mateix he practicat. Això m'ha portat a Paris, Londres, Nova York i finalment a Amèrica Llatina on hi he passat molts anys de la meva vida. Finalment he tornat a la meva terra i ara vull tornar a situar-me en el mon de l'art, per això recorro els instituts de Mataró buscant inspiració per rellançar la meva carrera de perfromer.

dimecres, 24 de novembre del 2010

Dia 3 Freta


Avui definitivament he creat el meu espai vital i m'hi he trobat d'allò més bé. Molt joves entusiastes desseguida s'han fet els seus espais per compartir-los i disfrutar-los.





Ha estat un èxit d'espais vitals, espais on respirar, descansar, reflexionar, compartir, expressar, observar, olorar, menjar, dormir, jeure, seure, estimar-se....
Quan s'ha fet fosc he estat treballant amb un globus de color vermell, hi he trobat possibilitats, demà miraré de fer un "concert d'aire globenc".
Salut i Art!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada