Escrits de Pere Cantallops

Soc en Pere Cantallops des de molt jove m'he sentit profundament atret per la pràctica artística, en especial per la performance que jo mateix he practicat. Això m'ha portat a Paris, Londres, Nova York i finalment a Amèrica Llatina on hi he passat molts anys de la meva vida. Finalment he tornat a la meva terra i ara vull tornar a situar-me en el mon de l'art, per això recorro els instituts de Mataró buscant inspiració per rellançar la meva carrera de perfromer.

dimarts, 23 de novembre del 2010

Dia 2 Freta


Tenia ganes de crear el meu espai vital però he topat amb unes petjades pintades al terra amb pintura, una obra incompleta que m'he dedicat a acabar. He tret els guixos i amb l'ajuda dels joves estudiants he acabat les petjades fins la porta d'accés al centre. Tot seguit hem fet diferents jocs amb el circuït marcat amb colors.




Durant tot le dia he estat repartint les meves targetes als alumnes de Freta i els he explicat els meus projectes.A la tarda m'he dediact al projecte: "Mesura d'escala Tríada"
M'ha enriquit comprovar com tot és relatiu i les meves percepcions eren certes, la mesura de tot, ens dona respostes i les respostes demostren que la simetria no és simètrica.



Salut i Art!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada