Escrits de Pere Cantallops

Soc en Pere Cantallops des de molt jove m'he sentit profundament atret per la pràctica artística, en especial per la performance que jo mateix he practicat. Això m'ha portat a Paris, Londres, Nova York i finalment a Amèrica Llatina on hi he passat molts anys de la meva vida. Finalment he tornat a la meva terra i ara vull tornar a situar-me en el mon de l'art, per això recorro els instituts de Mataró buscant inspiració per rellançar la meva carrera de perfromer.

dilluns, 22 de novembre del 2010

Dia 1 Freta

Avui m'he passat el dia a l'Escola Freta de Mataró, i quan dic el dia vull dir ,el dia sencer. Hi ha estudis de diürn i nocturn i he volgut conèixer ambdos alumnats. Ha estat molt interessant tant la rebuda del estudiants de l'ESO,  multitudinària, com l'educació i correcció dels de Batxillerat i Cicles Formatius. M'ha agradat moltíssim l'escola però sobretot el pati amb la barreja d'arbres majestuosos, murals de colors i l'omnipresència dels coloms. En aquest marc m'han vingut ganes de dibuixar i fer fotografies i així ho he fet.


Un pati amb personalitat, amb vida de tota mena.


Demà hi tornaré ,a veure que tenen ganes de fer els joves de Freta.
Salut i Art companys!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada