Escrits de Pere Cantallops

Soc en Pere Cantallops des de molt jove m'he sentit profundament atret per la pràctica artística, en especial per la performance que jo mateix he practicat. Això m'ha portat a Paris, Londres, Nova York i finalment a Amèrica Llatina on hi he passat molts anys de la meva vida. Finalment he tornat a la meva terra i ara vull tornar a situar-me en el mon de l'art, per això recorro els instituts de Mataró buscant inspiració per rellançar la meva carrera de perfromer.

dijous, 25 de novembre del 2010

Dia 4 Freta

Havia estat tota la nit pensant en el "concert d'aire globenc" i res m'ho podia fer treure del cap. Al arribar al centre ja m'han preguntat que faríem i els he dit que treballaríem amb els globus, i així ho hem fet. Els he fet seure a les grades i he repartit els globus depenent del color on eren asseguts. Un cop apunt inflada general, presentació d'instrument i de cop vinga a sonar talment com gralles castelleres enfilant el so amunt per fer l'aleta.



Impressionant, sonoritat, treball en equip, música, entusiasme....emoció!
Després de varis temes hem anat inflant i desinflant fins que hem alliberat els globus conjuntament per veure'n les trajectòries col.lectives, molt emotiu.



Amb un altre grup de joves , seguint amb el treball amb globus, els he proposat jugar a voleibol diferenciant els equips amb globus, i la cosa ha estat divertida.



La resta del dia hem anat treballant amb diferents grups la sonoritat de l'aire dels globus trobant resultats realment divertits.



Gran dia a Can Freta! Salut i Art companys!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada